Jokaisella yrityksellä on oma imagonsa

Selvitetään mitä se tarkoittaa ja vastataan kyselyyn

Brändäys ja imago

Kaikki kosketukset ulkomaailmaan ovat brändäystäsi

Logo

Kaikki alkaa logosta, se on yrityksen allekirjoitus. Logon luomisessa on omat sääntönsä, autamme sinua löytämään sen "Oikean".

Värit ja viesti

Jokaisella värillä on oma viestinsä ja psykologinen vaikutus. Saatat esimerkiksi todella pitää punaisesta väristä, mutta se ei välttämättä sovi imagoon. Värien tulee olla harmonisia keskenään.

Verkkosivusto

Verkkosivuston luominen voi olla erittäin kallista ja aikaa vievää. Aloita esimerkiksi yksinkertaisella laskeutumissivu-tyyppisellä verkkosivulla, kuten se, jota parhaillaan selaat.

Edustavat materiaalit

Tämä on yrityksen visuaalinen imago. Kaikki, mikä on ruudun ulkopuolella. Joitakin esimerkkejä: Asiakirjapohjat. Erikokoiset ja -muotoiset tarrat, julisteet, mainosbannerit. Logolliset tuotteet.

communication _ chat, text, message, conversation, search, find, not found, lost, hidden.svg

Brändäyskysely

Täytä tämä kysely, niin lähetämme sinulle ilmaisia ​​logonäytteitä.

Error