Selvitetään mitä se tarkoittaa ja vastataan kyselyyn
Brändäys ja imago
Kaikki kosketukset ulkomaailmaan ovat brändäystäsi
Logo
Kaikki alkaa logosta, se on yrityksen allekirjoitus. Logon luomisessa on omat sääntönsä, autamme sinua löytämään sen "Oikean".
Värit ja viesti
Jokaisella värillä on oma viestinsä ja psykologinen vaikutus. Saatat esimerkiksi todella pitää punaisesta väristä, mutta se ei välttämättä sovi imagoon. Värien tulee olla harmonisia keskenään.
Verkkosivusto
Verkkosivuston luominen voi olla erittäin kallista ja aikaa vievää. Aloita esimerkiksi yksinkertaisella laskeutumissivu-tyyppisellä verkkosivulla, kuten se, jota parhaillaan selaat.
Edustavat materiaalit
Tämä on yrityksen visuaalinen imago. Kaikki, mikä on ruudun ulkopuolella. Joitakin esimerkkejä: Asiakirjapohjat. Erikokoiset ja -muotoiset tarrat, julisteet, mainosbannerit. Logolliset tuotteet.
Brändäyskysely
Täytä tämä kysely, niin lähetämme sinulle ilmaisia logonäytteitä.